Tisdag...

Nu är det tisdag och dagarna rullar framåt... På fredag slutar skolan i Lunds kommun och igår började studenterna rulla i sina bilar. Saknar studenttiden, saknar de roliga i gymnasiet faktiskt. Men de e alltid så vi den här tiden ju. Men är nöjd med allt annars så, har ett underbart jobb med ärliga kollegor, underbara vänner, en familj som finns och ställer upp och så klart jag har ju Jerry!

Jag har haft en härlig helg till er sm inte läs mitt förra inlägg dock har helgen lätt till en del viktuppgång som inte var så bra. mitt Wii fit påpekade detta ganska kraftigt igår kväll. Så tänket att nu på morgonen skulle jag ställa mig och väga in mig och ta en ny start typ. Men tror jag skippar de då ja hade gått ner 1.2 kg sedan igår :) Lite nöjd men vet ju varför. inge bra att äta direkt innan man ställer sig på vågen. Funderar på om ja ska lägga ännu mer krut på detta med viktnedgången. Har lite problem just nu o gå på promenaderna och så fr knäet strejkar lite. jag ska vara glad att jag kan gå över huvud taget för tillfället.

Nej nu ska jag göra mig iordning för jobbet sen blir det direkt till jenny och håkan och titta på fotboll och äta god mat.

Måste bara passa på o skriva. tack jimmy för du höll mig sällskap i helgen. Det va jätte kul att träffa dig efter alla dessa år. nästa gång får de inte ta så lång tid okej? och nästa gång tycker jag att jerry kan vara hemma så du får träffa honom osse! :)

kram på er alla oh ta handom er!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jo, visst finns det dåligt väder. Man ska inte vara ute när det är orkan...:P Jag hade inga regnkläder med mig. Jag brukar inte ha det med mig om det är fint väder på morgonen, och det var det idag. Solen sken ju lite imorse. Men den försvann ganska snabbt, tyvärr. kramas

2008-06-12 @ 19:39:09
URL: http://michaela84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0