The Studio

Japp igår va vi iväg i Malmö på The Studio...

Men jag ska börja från början på dagen istället... :) roligare att ta de i rätt ordning....

Morgonen började med strålande sol genom persienen som väckte mig från min skönhets sömn.... vaknade med ett leende på läpparna och gick upp direkt vilket va r riktigt skönt... Sen vid 10 tiden så kom vår vaktmästare och skulle kolla om vi kan stänga av vattnet i lägenheten vilket vi som tur va kunde... tror inte grannarna hade varit så roade av att vi stänger av vattnet i 2 veckor hehe... :) Ja o med tanke på varktmästaren an e riktigt härlig.. hehe han satt här o snackade i nästan en halvtimme om lite allt möjligt... hehe :) liiide skum e han iaf ... :) men trevligt va det...

ja o när han gått så började jag mitt pysslande som vanlgit... blev ett par kort till som jag blev riktigt nöjd med kanske kommer in ltie bilder här men annars hittar ni dem på min bilddagbok.... blommis heter jag där... :) Kanske en dag i framtiden ja kan sälja ut dem till vänner o bekanta... :) hade varit kul för jag trivs vid min matta o skalpell... :)

Ja sen efter det så trillade mina älskade systrar in... den ena bänkade sig vid datorn och den a dra gick till en vän... och jag försvann till ne läkare där ja fick som vanligt remiss vidare till hudkliniken...  ja o sen begav jag mig hem lagade lite mat o vi käkade... den verkade va uppskattad även om dem itne åt sig mätta för de trodde inte de räckte te jerry då.. skumma systrar... hehe :)

ja sen åkte vi vidare till malmö... vi va lite tidiga i malmö så vi stack inom Ica maxi för jag ivlle ha en dricka.... in o sa hej te nettan lille oc sen skulle vi ställa oss i kön men den va så lång så vi sket i de... :) vidare in te THE STUDIO.....

registrerade oss och rekomenderade ett par vänner... vem vet kanske just du får ett samtal snart?!?! :) ja därblev vi väl mottagna bytte om och blev sminkade... :) sen blev det foto och sen fick vi lov o köpa kort om vi ville... jag köpte 11 st men de va ju inga billiga kort o man säger så.... blev ruinerad på köpet... men som vi snackade om i bilen.. de e sååå sällan man upplever en sådan sak så de va värt det... :)

Nej nu ska vi göra oss irodning här en ska vi bege oss till min far sen te syrran och äta mat där... :) hehe är nog inte en elg utan att vi umgås... :D
Tack mina älskade systrar för en hel trevlig dag igår!! :)

Kram på er allesammans....image3image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0