Många verkar undra...

Vad jag menade med förra inlägget. Tyvärr kan jag inet säga mer än att detta blir nog bra, jag får en utmaning att bita i och en ny referens! Men jag kan sm sagt inte berätta vad de hela gäller då vi själv inte har raka rör ännu faktiskt. Så ni som inte har en aning får vänta snällt ett tag till!

Jaa nu sitter man här inte många dagar jag är uppe innan 7. Jag har hunnit äta, plattar håret och packa det sista. Nu undrar ni säkerligen vart jag ska. Jo vi ska te Löderup med jobbet. Julbord, planering och en underbar kväll helt enkelt. Och vår chef har bokat stugor så vi ska sova där till imorgon. Ska bli hur skoj sm helt även om denna helgen komme vara sjukt intensiv och ja inte kommer hinna md någonting egentligen så ska de bli skoj!

Imorgon kommer man hem vid 10-11 (hoppas jag på iaf!) sen blir det direkt att fixxa inför gästernas nerkomst kl 14. för imorgon ska ja först ha släktkalas kl 14 o sen fest me kompisarna kl 19. Så ja... intensivt med nadra ord. Sen på söndag så e Kim kvar en runda o vi ska till pappa för att fira mig där med då han e på utb. i växjö.

Nej nu ka jag fia de sist sen ska ja hämta nycklen till lokalen hos vaktmästarna, hämta nettan o gun och ta ut pengar sen till jobbet innan halv 9 :) De går nog ska ni se

ha en trevlig helg va ni nu än ska göra??

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det löser sig för dig

2008-11-30 @ 10:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0