Myspys...

Ja imorgon är det myspys dag för hela slanten. Hoppas på det iaf! Vi ska åka till Köpenhamn och bara ta det lugnt njuta och umgås med varandra. Gå på ströget och äta en god middag.

Sen ska vi såklart köpa lite öl o vin osv men det är ju bara ett plus i kanten! Jag hoppas på att det blir en riktigt mysedag och att vi inser hur bra vi har det tillsammans.

usch denna dagen önskar jag att jag inte gick upp ur sängen. Det har verkligen inte gått på rätt sätt idag!

Morgonen började med att ja tappade en marmeladmacka på golvet som tur va med marmeladen uppåt, sen när ja plockade upp mackan ja då välte jag ut ett glas med juice över bankdoserna och fjärrkontrollen. Så dagen började som sagt med kaos och det fortsatte under dagen.
Kom till jobbet, startade tvätten, beställde osvosv. Sen ringde 5ornas lärare och fråga om vi kunde öppna upp tidigare och så kalrt är vi snälla och gör det. Dock missuppfattade han mig och trodde hela hans klass kunde komma men vi har ju bara öppet för klubbungarna. Så där står jag själv med en hel klass. Övrig personal har inte hunnit äta lunch ännu så jag får skicka ner unganra till gården.
På vägen hem så höll jag på att smälla ordentligt utanför Preem. Bilarna framför mig körde in i varndra och jag var nog bara ett par millimeter från bilen framför mig och han bakom va ännu närmare mig än ja va den framför! Så helt enkelt tur i det hela.
Väl hemma bytte jag sängkläder och välte ut en kruka med massa jord o skit rakt över de nya sängkläderna!!

Nej nu ska jag vara social med jerry

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0