Saknar,

Ja det gör jag, saknar en del saker i mitt liv just nu. Saker som jag hade innan.

Jag saknar många vänner som jag umgicks mycket med och jag kan sakna alla roliga saker vi gjorde.

Saknar högstadietiden, sommrarna på skolgården med en del vänner, festerna hos nettan som alltid va sjukt roliga. Alltid massa roligt folk som man kunde roa sig med. Saknar en del av det folket helt över lag. Den kontakten vi hade, man hade alltid någon att umgås med och prata med om det var någonting. Det var alltid mycket folk på festerna som hade kul ihop, det var nästan aldrig tjafs o bråk när vi festade loss. Ja det är sjukt när man tänker tillbaka på hur många personer man umgicks med på den tiden. Man hade alltid någonting att göra.


Sen saknar jag verkligen tiden i helsingborg. Med Lottis och Martin och hela det gänget. Jag hade en period på gymnasiet då jag spenderade nästan varje helg hemma hos Lottis. Vi hade kul, tittade på film, pratade, festade otroligt mycket och umgicks med en del härliga människor. Saknar minören festerna en hel del faktiskt. Jag och lottis kom alltid så bra överrens och vi had ealltid kul ihop. Vi är egentligen väldigt olika som människor men vet inte om det var anledningen till att vi kom så bra överrens. Usch blir nästa lite ledsen när jag tänker tillbaka på alla dem minnena. Det gör lite ont att man inte har henne kvar lika tajt längre. visst hon finns fortfarande och vi pratar ibland. Men det är inte alls som innan.



Nej nu har jag "babblat" bort en massa redan om hur mkt jag saknar vissa saker men jag ska berätta för er att jag mår bra, har ett bra jobb som jag trivs mycket med, har en underbar familj som stöttar varandra i allt. Jag har underbart söta syskonbarn som ja bara älskar att umgås med och göra roligheter. Jag har en sambo som finns i alla situation och stöttar och älskar mig. Vi har våra famtidsplaner som vi hoppas på att förverkliga. Jag har vänners om stöttar och ställer upp. Men det är vissa specifika personer jag saknar som glidit ifrån mig. Men jag är nöjd med livet men det där plusset i kanten hade varit där om man hade haft kontakt med vissa fortfarande.

Nu ska jag äta lunch sen ska jag jobba!

kram på er

( http://blommis86.blogg.se/skapande )

Kommentarer
Postat av: Lottis

Åh jag blir så ledsen när jag läser vad du skriver. Jag saknar den tiden oxå så himla mycket, jag saknar våra helger och allt roligt och knasigt som vi hitta på (tex, åka ut i skogen mitt i natten utan att hitta dig) Tycker det är tråkigt att vi glidit isär så mycket =/ Den 21 tror ja att jag kan, har ett arbete som ska in på måndagen så måste plugga men hade varit jätte roligt om vi kunde ses :) kram

2008-11-13 @ 19:30:46
URL: http://lottislottis.blogg.se/
Postat av: Lottis

Ja jag längtar. Ska bli jätte kul att få träffa barnen oxå :)Har ju inte träffat Liam på år och dar nu.. hehe Nä det ska blir riktigt roligt! :) kram gumman

2008-11-17 @ 21:04:48
URL: http://lottislottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0