Shoppat!!

Japp det har jag gjort idag!

Åkte till syrran i förmiddags och hämtade henne och barnen sen begav vi oss til center syd. Mitt mål var att köpa en systemkamera till Jerry då han själv inte har velat gå o handla en och får inte tummarna loss. Så därför så tog jag tllfället i akt och köpte en till honom. Man hörde genom telefonen att han nästan satt hemma och hoppas..

Hem kom jag med en kamera iaf och han har lekt med den nu ett tag när batteriet var helt laddat. Til och med jag tyckte att det var kul. Tyckte det var kul redan med den gamla systemkameran men där kan man inte bara ta kort och hoppas på det bästa utan man måste försöka få bilderna bra direkt fö man har inte så många chanser :)

Menmen jag tänkte bjuda er på lite bilder frå den nya kameran på hur lägenheten ser ut med julgardinerna upp. Och sen en och annan bild på oss hehe!

Hoppas alla har haft en bra helg

kram
                            

orkade bara lägga upp på vardagsrummet och gröna rummet :P

Kommentarer
Postat av: Lottis

Fint ni har det :)

2008-11-23 @ 20:01:20
URL: http://lottislottis.blogg.se/
Postat av: Lottis

lilla gumman glömmer aldrig bort dig. Vi får ta och hitta på något alla tre snart :) Jag kommer på lördag, det har jag lovat!

2008-11-24 @ 23:02:37
URL: http://lottislottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0