Jag vet att jag är sämst...

.. på att uppdatera er vad som händeri  mitt liv!

Men tänkte jag skulle försöka bli bättre på det och ni får hojta om jag blir allt för kass igen! :)

Ja veckan har sprungit iväg som vanligt. Vi har inte hunnt med att göra speciellt mycket egentligen. Vi har tvättat, varit hos pappa och kollat på hans rumt som blivit färdigt och sen har jag jobbat kväll vilket jag gör varje måndag så det är ju inte så jäkla kul det heller. Ja de va nog våran vecka.

Det är redan fredag och vi har faktiskt inte speciellt mycket planer för helgen. Idag tänkt jag att vi skulle laga en god middag ihop och se på lite film för ovanlighetens skull. Det är inte ofta jag och Jerry ligger i soffan och tittar på film. Vi slö tittar oftap å tv men sällan film. Så tänkte vi skulle köpa lite frukt och skiva upp och mysa. Godiset ska vi jue sluta med och läsken lika så så det blir frukt och ramlösa :) Mums..

Sen imorgon tänkte jag få min kära sambo med ut till Skrylle för en promenad. Beror ifs på hur mitt knä mår för de har pajat lite igen. :S Vet inte vad som hänt men när ja gick mellan byggnaderna på jobb så bara låste det sig och sen smal det till och nu gör de sjukt ont emellanåt på insidan. Får väll se vad som sker hoppas på att det går över. Jerry tycer jag ska gå till läkaren med de för jag har haft små ont sedan vi kom hem från NY Men ja vet att de inte gör någonting mer än möjligtvis säger att ja ska hoppa på pinnarna ett par veckor så då låter jag hellre bli!

En helt annan sak som egentligen har med knäet att göra lite iaf. vi tänkte börja simma lite jag och Jerry. FÖr et är en skonsam träning för knäet och vi kan båda utnyttja det. Jag har ju gratis kort på badet för att jag jobbar inom kommunen och Jerry har friskvårdsbidrag på jobbet så vi tänkte utnyttja det oxå :D Vi får bara hpopas att vi kommer igång för vi är lite slöa på att göra det. Men när vi väl är inne i det så brukar de gå framåt.

Problemet med oss är att så fort vi ätit och hamnat i soffan så orkar vi inte. Så vi tänkte vi skulle träna innan vi äter, alltså direkt efter jobb och se om det motiverar oss ännu mer. vi får hoppas det iaf!!

Nej nu ska jag äta lite lunch sen ska jag bege mig till jobbet. Idag kommer det en praktikant från vipeholmskolan som jag ska ta handom i 5 vecor efter lovet. Hoppas att det är en trevlig typ som iaf dyker upp på sin praktik och inte som våra förra praktikanter!

kram på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0