Snart har ännu en vecka gått!

Ja snart är det fredag igen och veckan har bara sprungit iväg.. Barnen på jobbet har haft lov och vi har fullt upp varje minut som vi befinner oss på våran arbetsplats. Det har varit en vecka med allt möjligt. Vi har fiskat, pysslat och tryckt tröjor och idag åkte dem skridsko.
Vi har haft våra dispyter och dåliga dagar men vi tar oss alltid igenom loven oavsett vad som händer. Men nu går vi nog alla på sparlåga. Och på allt så har jag kvällen imorgon. Orkar egentligen inte direkt jobba kväll men så är det tyvärr. Jag har inte så mycket val direkt. Det kommer vara trevligt och kul när jag väl är där imorgon kväll. Framför allt attt jobba kväll me Emma för vi kommer bra överrens och har ganska mycket gemensamt. På fredag blir et iaf lugnt med film bara! Skönt!


Men sen är det en intensiv helg med barnpassning. ifs har jag valt det själv och tycker det ska bli jätte skoj faktiskt.. De ska soav hos mig och jag ska få njuta av dem en hel helg. Men sen är jag nog ganska glad att jga får lämna tillbaka dem :)

På lördagen sk jag åka upp till Malin med dem och så ska vi göra något skojigt.. kanske åka ut till parken eller något annat sådant lite små roligt för Liam.

På söndagen bli der kalas hos kusinerna.... och förmodligen är väll Jerry fruktansvärt bakis hehe *skratta*

Nej nu ska jag sluta för vi ska gå ner och träna...

kram på er

Kommentarer
Postat av: R Eriksson

ja lätt, det hade varit jätteskoj med en scrapparkväll.. :) hihi

2008-11-06 @ 19:51:48
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0