Har helt enkelt...

... inte hunnit!

Ja så illa är det. Jag har inte hunnit eller orkat uppdatera bloggen. OCh det är ett flertal personer som har påpekat detta att det var ett tag sedan jag skrev någonting här så nu fick jag helt enkelt plocka tummen ur hålet och börja skriva!

Lördagen (6/9)
Min älskling fyllde 25 år. och det skulle vara fest hela kvällen. vi fixade och trixade och ja var ute och handlade lite. En snabb present till honom då jag redan visste vad jag skulle köpa och två tröjor till mig. :) *Nöjd*
Ja vi bar ner o fixade i festlokalen och försökte göra oss iordnin samtidigt för kvällen! Vid 17-18 kom gästerna och det blev sjukt mkt att göra. Smörgåstårtorna var uppskattade och alla var mätta och belåtna. Det blev sjukt mycket mat över (2 st smörgåstårtor) och massvis med kakor och en hel del sprit o läsk. Jag hade en trevlig kväll och jag hoppas verkligen att jerry oxå hade det men det tror jag han hade. På kvällen somnade vi båda av utmatning ganska snabbt.

Söndagen (7/9)
Ja det var upp tidigt och städa nere i festlokalen jag hade inte riktigt tålamod till att ligga o dra mig i sängen så länge då ja visste att det var en hel del saker att göra där nere. Så vi städade och sen njöt vi i lägenheten en stund. Minns inte riktigt vad vi gjorde mer under dagen sen men tror faktiskt att vi lirade en hel del gitar hero då jerry fick det i present av mig o linda/martin. Och sen åkte vi ävne ut och kollade på en ny TV då vi täntke att de behövdes.

(Syrran bebis beräknad, men ingen som ville titta ut *suck* vi är många som väntar o längtar)

Måndagen (8/9)
Hmm ja nu blev det genast jobbigt att uppdatera er haha! jag minns fan inte vad ja har gjort i veckan. Vet att ajg jobbade kväll och hade med mig smörgåstårta till jobbet mer minns jaginte.

Idag fyllde Malin Starvall år och jag glömde att gratta henne och har fruktansvärt dåligt samvete för detta. Men jag vet att hon förstår. Det har varit så mycket på jobb och under helen att jag helt enkelt tappat bort halva minnet ett par dagar. Älskar dej snäckan och jag  hoppas att du fick en bra födelsedag. Och din present kommer efter New York de vet du! :)

Nu täntke jag sluta skriva dag för dag och bara skriva allmänt om veckan istället. På tisdagen sen så vad ja på en utbildning som jag egentligen itne visste ja skulle gå på men fick reda på av en ren slump. så det va upp tidigt och ner till´stan helt enkelt. Det blev en lång dag och tuff. Då vi är mycket personal sjuk ännu en gång på jobb och vi får krypa på knäna för att cheferna och politikerna i Lunds KOmmun inte har någon aning om hur man ska få sin personal att må bra!
Men men. dagarna flöt på bra och på torsdagen hade vi äntligen fått in en vikarie som kunde stötta upp! Skönt det. På torsdag kväll så kom Jerrys bror och hans fru och fikade lite. Trevligt trevligt då vi inte träffar dem så ofta. Fredagen flöt oxå på med vikarier och efter jobb så åkte vi till Nova och skulle köpa present till OLOF med Maria och  på kvällen mös jag och Jerry med en film i soffan.

har även träffat Alex vännen ett par gåne vilket är skojsigt. Saknar honom när jag inte träffar honom och har alltid lika trevligt även om det bara är en halvtimme! Tycker om dej vännen!


(grattis olof lilla)

Lördag (13/9)
Ja morgonen började med att vi fick köra och handla OLOFs present. Sen efter det var vi tvugna att köra till mamma för att lämna assistenten (degmaskin) som jag hade lånat inför festen. Då hon skulle baka med liam. Lilleman (Liam) Stajlade som aldrig förr och skulle visa upp sig massor. Vi fikade lite och sen körde vi vidare mot Helsingborg och hem till lilla Olof för att festa då han fyllt 25 som jag skrev. vi hade en trevlig kväll. Jag var nykter och alla andra drack. Vissa lite för mycket *Fnissa* Träffade Tord som va en härlig prick som man kom bra överens med. Så nu hoppas vi på fler roliga fester med honom! Ja det slutade kanske inet riktigt som man hade tänkt sig men det tänker jag inte berätta för er här för det är en personlig sak.


Men ibland önskar man att... eller nä de va inget jag tar de inte här....


Ja bilder kommer senare från denna kväll!! Har helt enkelt inte orkat idag


Ja oc dagen då. vi sov länge. vi tänkte att det va lagom att komma upp ur sängen vid 11 då Carolin o Stefan skulle ekomma runt 13. Men helt plötslgit kl 12 ringer de på dörren. Jerry står i duschen o ja sitter i trosor så får snabba mig på med kläderna och öppna och då ståår dem där och bara "bussen gick lite tidigare" hehe Härligt härligt. Sen stannade dem ett par timmar och vi snackade lite och tittade mestadels på tv. Var kanske inte den perfekta dagen för besök då jag o Jerry va het off efter att ha kommit i säng kl 4 på natten.  Sen efter det så skickade Jimmy sms och frågade om vi ville komma o kolla på fotboll så vi stack till honom o kollade när HIF besegrade Nörrköping efter mycket om och men. Sen blev det mat på MAX och nu sitter vi här i soffan.
Jerry spelar Gitar Hero och jag uppdaterar er!

Men nu ska vi sova vi får helt enkelt hoppas på att jag uppdaterar er lite snabbare denna gången helt enkelt!

(Ps. Fortfarande ingen bebis från syrrans håll vi alla hoppas att det blirr snart och framför allt dem. Vi håller alla tummar och tår att allt går som det ska göra. Älskar dej sys! )

Kramkram

Här kommer en bild från Olofs 25 års fest iaf!

Olofs 25 års fest. (mobilbild)

Först är det olof, sen jag, sen tord och tillsist min älslking Jerry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0