Hejhej vänner!

Nu mår jag mycket mycket bättre och var tillbaka på jobbet i torsdags. Vilket va tur det för min kära kollega var fortfarande sjuk. Det har inte hänt så mycket sedan dess utan jag har helt enkelt jobbat bara!

Igår var vi hos Jimmy och Helena och grillade och glodde på film. En lagom avslappnad kväl med mjukisbyxor! :) Vi var även iväg och storhandlade jag och Jerry då frysen var helt och hållet TOM!

Idag har vi varit hos Jerrys syster Sandra för hon fyller år i dagarna (Grattis). Sen var vi även inom en runda på Bokia på Burlövs center och sen stack vi till stan här i Lund och gick in på Akademibokhandlen och jag köpte mig en scrapbok!
Om ni tar en titt i min scrapblogg så kan ni se ett resultat! :)

Imorgon ska vi klippa oss och sen ska vi kanske åka till Helsingborg på scrapmässa men vet itne ännu. Vet att jag kommer vilja göra av med massor av pengar som jag ska spara då vi ska till Usa på torsdag!

Nu tittar min älskling lite på mig och jag förmodar att han tycker vi ska starta filmen nu :)

Kram på er och jag hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Karin

hej gumman.. klart vi ska luncha snart.. bara säg till när du kan =)

2008-09-30 @ 06:16:45
URL: http://www.metrobloggen.se/MammaNr1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0