Mycket att fixa...

Ja det är verligen mycket att fixa med idag och jag känner mig redan helt slut ska jag berätta för er. Och jag har knappt börjat. Smörgåstårtorna ska göras och jag ska nog baka snoddas oxå. Mamma kommer om någon timme för att hjälpa mig med smörgåstårtorna och det är jag riktigt tacksam för. Förhoppningsvis ska jag ha öppnat alla konservburkar då så att allt går lite smidigare och snabbare för jag tror inte min mamma vill vara här hela kvällen. Sen ska vi städa lägenheten och vika all tvätt för festlokalens larm går igång klockan 00.00 så då måste vi förflytta oss upp till lägenheten och fortsätta festa här. Och då vill man ju inte att det ser ut som kaos och är skitigt överallt.

Usch känner mig lite små stressad därför jag ville sätta mig ner och bara ta det lugnt en stund, andas och bara sitta och inte behöva tänka så mycket på det med festen imorgon. Det tråkiga och jobbiga med det hela blir att där är fest ikväll oxå så med andra ord kan vi inte kyla ölen för vi måste ha smörgåstårtorna i kylen. och vi kan int eheller göra is då vi måste ha alla bullar osvosv i frysen. Ifs skulle jag kunna ta upp det mesta nu då det ändå ska tinas till imorgon och då får ju isen plats iaf. Hmm värt att tänka på helt klart!

Ja appropå festen så var jag precis och handlade lite godis som vi ska kunna smaska på under kvällens gång. Ni anar inte hur mycket notan hamnade på. 200 kr! kan ni tänka er LÖSGODIS för 200 KR!!! Sjukt haha. Men vi är ju många så det lär bli lagom hehe.

Nej nu får jag nog avsluta och fortsätta att skala ägg haha 80 kvar! :)

kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen, Åsa! :-)

2008-09-12 @ 14:33:30
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0