Onsdag...

Ja jag kommer inte på någon vettig rubrik att skriva så det blev dagens dag som rubrik och jag hoppas ni nöjer er med det! :)

Ja jag har inte skrivit på ett tag för det har varit ett par aktiva dagar faktiskt. I lördags så började vi med att hämta upp barnen rund halv 12 och sen åka till bjuv för att gå på den "berömda" bjuvs festivalen.. Hehe.. Nej men jag ville hälsa på mina arbetskollegor som jag haden är jag jobbade inom svenska kyrkan där uppe. Och det var tervligt, hon hade inte förändrats speciellt mycket men hon sa hon hade saknat mig en del och det är ju alltid trevligt att höra. Sen bar det av direkt till Ciy Gross och handla inför lördagens fest. Vi gick på city gross i någon timme hehe, sen ropade kära emma på annsofie i högtalarna så ja kune få säga hej till henne oxå :D


Efter handlingen blev det mat hos syrran och inom pappa och lämna mat och sen till mormor o mofar o stoppa lite i deras frys. Hehe så på torsdag så ska vi åka och hämta upp våran mat hos mormor igen så vi kan börja göra smörgåstårtorna. :) Gottt!!


SÖndagen så åkte vi till nova och hittade ett par byxor till jerry och sen begav vi oss till pappa för middag. Han fyllde år för ett tag sedan me nflyttade i samma veva så därför blev det inte kalas försen nu men det va helt okej för våran del. Blev en bra dag med god mat även om jag mest byggde lego :D


Nej nu ska jag snart bege mig till jobbet. Personalf otografering idag... och lite uppdatering för java jue sjuk igår..


Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

du.. din klocka går fel.. bara så du vet.

2008-09-03 @ 12:46:08
URL: http://jennytussan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0