Sjukling...

Ja illa illa. Ja e helt förstörd. Så förkyld och elt slut i hela kroppe! Känns som näsan ska sprängas när som helst! Orka!

Hade nog egenliten velat ligga kvar i sängen men vet att vi redan är folk borta från jobbet så jag traskar dig iaf. Febern har lagt sig igen med lite alvedon så orkar nog dagen iaf! Jag älskar mitt jobb och alla härliga ungar som är på jobbet men ibland får man fri spel. Som igår va där en unge som vi lät låna våran telefon även om hon inte går på klubben men sen uttnyttjade hon det totalt. Jag bad henne gå ut o ta av sig skorna för barnen får inte ha skor på sig i våra lokaler men hon lyssnade inte alls så ja hade egentligen bara lust att strypa ungen!!! menmen nu vet resterande personal att hon inte får lov att vistas i våra lokaler. Står man och är kaxig mot personalen och ljuger dem rakt upp i ansiktet så är de kört!

Ne nu ska jag vila lite innan jobbet då de snart är dax att gå dit!

kram på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

stackars lilla dig som är förkyld! det är så drygt att vara förkyld! krya på dig! KRAM!

2008-09-25 @ 17:10:03
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0