Ojsan...

Dagarna bara rullar iväg och jag glömmer helt och hållet bort bloggen, men så är det ju ibland. Man hamnar i perioder i livet då allt inte är lika prioterat och just nu är bloggen inte så värst prioterad :D

Mycket händer i mitt/vårt liv just nu. Vi tittar på hus som bara den, och ahr hittat en del fina som ändå inte fallti oss i smaken. De måste ligga rätt, va ett "bra" hus och så klart ha ett bra pris. Men vi bor bra i våran lägenhet så det är inte någon större katastrof och vi har kommit fram till att vi fortsätter att titta men inte så akut direkt, någon husvisning då o någon då :)

Idag har vi varit och handlat de sista dörrfoderna och golvlisterna samt trösklarna till lägenheten så den kan bli fullbordad snart. Vi köpte även lite blommor och kryddor samt jordgubbsplantor till våran balkong. Sen ska Jerry snickra ihop ett litet bord sm vi kan ha två krukor på :) Det kommer bli så mysigt där ute. Förmodligen ska han även göra ett "trädäck" som vi kan ha där ute och ett "balkong"skydd som han sa hänga för att de ska se trevligare ut :)

när vi va inne på bauhaus blev jag sugen på att köpa en elgrill. Vi har en vanlig grill men när man bor i lägenhet så är det inte så direkt att man traskar ner och grillar. men de fick vänta :) Dock blev jag riktigt sugen på grillad korv med bröd :S (av alla saker) men de får va så!

Nej nu ska jag försöka få mannen min att sluta med balkongen och omma in så vi kan börja med maten :)

Pannbiff med löksås och potatis :D Mummmma!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0