Våren är kommen...

Våren är kommen och jag sprudlar av lycka. Jag älskar att se solen på den klarblåa himlen och se blommorna trycka sig igenom den fortfarande frusna marken. Våren får kärleken att spira och känslorna att stärkas. Jag mår alltid som bäst vid denna tiden på året.

Trivs som fisken i vattnet på jobbet och jag hoppas verkligen att jag får förlängt vilket alla odds lutar åt men man vet aldrig. snart kommer sommaren och allt där till. I år kommerj ag och Jerry ha semester tillsammans. vecka 30-32. Och jag hoppas många andra kommer vara lediga då oxå!

Vi har en hel del planer som vi ska försöka få gjorda iår!

vi vill åka utomlands, köpa hus ja mycke saker!

Nej nu ska jag faktiskt ta o glo på tv o eventuellt kanske äta lite :P

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0