Rubrik, vad är de för något?

Som vanligt är jag sämst på att komma på en vettig rubrik när ja ska skriva inlägg för det handlar oftast inte om något speciellt utan bara om mitt liv min vardag och hur allt går för oss!

Så en hel del ahr faktiskt hänt sedan sist jag kom skrev, vi har faktiskt kommit hem från Skara, vi körde inom Borås Djurpark där söta Rebecka fixade så vi kom in gratis, helt kanon och vi är verkligen tacksamma! Blev en bra dag där inne med många roliga djur som gjorde knassaker, Liam var helt galen när en apa hängde sig i sin lina och började kissa. Ja eller inte bara Liam alla runtomkring en började apgarva! :)

Vi har inte gjort speciellt mycket efter att vi kommit hem, mest tagit dagarna som de kommit. Vi har varit i Lomma och badat, varit på Skånes Djurpark md sys och Ullis me familj, ätit gott illsammans md vänner och släkt samt att Jerry faktiskt har hjälpt syrrans man att bygga en garderob te barnen.

Ja sen har vi faktiskt varit på två husvisningar :D Av samma hus då. Och jag är helt jääääkla såld på huset, vi har precis kommit hem från en titt på det och jag är lika kär fortfarande. vi har fått lånelöfte och nu ska vi abra bestämma oss om vi ska köpa det eller inte. Eventuellt blir de värdering av våran lägenhet ikväll. Vi får se så fort vi har städat lite :)

Nje nu ska jag hjälpa min ma n lite, de lilla jag kan göra. Vaknade med en sjuk foglossning imorse :((

Kram på er

Kommentarer
Postat av: johanna

SEr att vi är ju nästan lika långt gångna i graviditeten=) När är det beräknat för er?

2009-08-08 @ 12:21:25
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Rebecka

=) det var roligt att ses hihi

2009-08-11 @ 21:07:13
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0