Fint besök...

Japp inatt har vi haft fint besök. Lille feli har sovit här hos oss :)

Det hela började igår när jag satte mig i bilen tidigt och åte upp till Malin. Sen åt vi frukost och fy va de va gott! grova bullar med jordgubbssylt och björnbärsdryck :) Mums! Sen åkte vi vidare till Markaryd för att träffa underbara lilla Lotta. Hon e som en extra mormor eller någonting. Många undrar kanske vem lotta är? Jo som många av er vet så gick jag ch Malin i skolan i markaryd och där jobbade Lotta som städerska. Hon tog sig an mig poch malin lite extra. Hon brydde sig och krmade alltid om oss när vi behövde det. Vi hade iaf en bra dag igår när vi va i markaryd.

Sen efter det tog jag med mig Felix hem eller först inom hyllinge och handla lite sen snabbt ner till malmö för att köpa en studentstämpel sjuksköterska. Dock blev det en tjej bara som jag kan "rita" om...

Felix va söt och go igår och har inte bråkat alls mycket. Lite gnäll men vad begär man av en 5 månaders liten plutt.
Detta blev hans första natt från mamma och pappa. Så det ska jag scrappa om! Fick dock inte några bra bilder men får använda mig av de jag fick iaf!
Här kommer några av bilderna vi har tagit!



Fler bilder hittar ni på min bilddagbok!

Kommentarer
Postat av: Clinen

Hej hej! Sötnos du har på armen!



HAHA. Ärligt talat så minns jag inte var jag hittat dem. De ligger här i min dator och skräpar :P Prova sök på typ scrapbooking mallar eller scrapbooking challenge scrapbooking skissar/skisstävling.



Då borde du hitta något iaf. Kram! /C

2009-02-24 @ 20:17:10
URL: http://clinen.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för hälsningen! Ni får hälsa henne om ni träffar henne igen!

2009-02-27 @ 09:17:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Rebecka

Du är utmanad!

2009-03-03 @ 15:31:00
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0