Ensamhemma :(

Ja här sitter man i lägenheten. Det är hyfsat städat för det gjorde jag och Jerry för ett par dagar sedan, dock behöver det plockas undan en del men jag har inte orkat. Har så sjukt ont i magen.. (ägglossning för er som är intresserade) heh. Tvätten behöver vikas och jag har fortfarande inte satt upp gardinerna i lillarummet. Dock har jag hunnit med en hel del annat idag.

Jag har varit på mammas jobb och hämtat upp beställningslistan på de kort som ska göras, jag har varit och handlat till morgondagens fest och jag har träffat Malin och Felix och fikat hos mormor och morfar med dem. Sen har jag faktiskt jobbat och sen jag kom hem har jag ätit och gjort två av de åtta korten som är beställda från listan.

Det är kul att se att folk faktiskt vill köpa mina kort. Och det klirrar in lite i pyssel spargrisen så jag kan köpa ett nytt kort till min Slice :) Jag vill ha ett kort med blommor och ett roligt alfabet :)

MEn jag jag får väll försöka ta tag i allt här hemma så att det inte ser ut som katastrof imorgon när det kommer lite folk o ska parta med mig :) Jag lägtar faktiskt efter att det ska komma lite folk det är så himla ensamt här hemma. tycker det är fruktansvärt tråkigt och ensamt när jerry inte är hemma ( han är i sälen och roar sig)

Nej ni får ha de bra o e ni party sugna så slå en signal så kanske vi kan ordna det!!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: rebecka

ha så skoj ikväll vännen! :)

2009-01-30 @ 12:50:41
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0