Long time... :D

Usch ja, vad jag har blivit kass på att uppdatera min blogg. Det är för mycket annat nu i livet. Vi hjälper min syster med att dela av rummen till barnen och ska hjälpa dem o måla osvosv. Så blir inte så mycket mer skrivet senare i veckan heller. Men ja vet inte vad jag ska berätta för er.

Hmm kanske att vi va på dop i lördags i ängelholm. De va lilla Felix (som är sjuker nu, krya på dig) som döptes. Av mig o Jerry fick han doptårtor. (Bilder kommer senare) som nettan hade hjälpt mig att göra. Hon är super duktig o de blev riktigt goda!

Snart åker jerry till sälen o då e de party party tajjjm! :)

Nej dax o jobba igen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Clinen

Det enda de hade på det stället jag ska gå var medel så det får bli det. MEn man kan ju ta det i sin egen takt. Alla är ju inte jättebra på det och speciellt inte i början =P Men som sagt börjar inte förrän i nästa månad. /C

2009-01-14 @ 15:02:35
URL: http://clinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0