Underbar helg!

Ja denna helgen har varit helt underbar, det började med en ledig fredag! En fredag som jag spenderade med min älskade syster och hennes son samt min andra systers syskonbarn! Vi var på Källbybadet och badade och hade skoj! Kvällen avslutades hos mamma och tore med en olidligt spännande match!

Lördagen sov vi halvlänge och vaknade pigga och glada i sommarvärmen! Jag som varit ute i solen hela veckan var inte direkt sugen på at åka och bada. Så ja o Jerry åkte in till Malmö för att gå lite i på stan. Vi vart inom HM och köpte ett par byxor till mig (kolla bilderna) samt ett par shorts som jag kan ha nu när jag ska jobba på badet i två veckor. Vi mös i sommarvärmen och hamnade tillslut på ett fik där de blev lite kaff för jerry och lite scones :) efter det åkte vi hemmåt och gjorde oss iordning. Kvällen fortsatte i samma mysiga tema det blev grekisk mat på stan och bio!

Söndagen åkte vi och hämtade mina älskade syskonbarn igen och åkte till min pappa för att bada!

Kolla min bilddagbok för fler bilder (ka förssöka ladda upp idag! ) :D

En sjuk sak jag måste berätta är att jag readn är i vecka 17 fattar ni hur fort allt går?! Snart gått halva tiden! :D *längtar*

Kram på er nu skaj a ut till pappa o bada med syskonen!



Kommentarer
Postat av: Clinen

Aaaw... Vad fin du är! =) /C

2009-06-29 @ 11:48:27
URL: http://clinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0