Ett lååååångt inlägg

Jaha ja nu har återigen en vecka gått och jag har inte uppdaterat er någonting som vanligt.

Men jag ska berätta lite för er nu om veckan som har gått..

Ja det har inte hänt speciellt mycket egentligen. Jag har jobbat lite och jobbat lite till och jobbat ännu mer.
Vi har tagit de lungt och bara njutit i veckan. Jerry har varit iväg och kollat fotboll och lite sådant.

Min älskade Malin va hos mig i tisdags kväll och pysslade, va väldans trevlig och ha lite sällskap faktiskt.

Fredagen mös vi hemma i soffan, eller egentligen mös vi inte speciellt mycket i soffan utan vi röjde förrådet i lägenheten så att vi kan få plats med  två stolar där inne. Vi var inte klara försen sent på kväll så de blev en stund i soffan sen slockande vi ganska snabbt.

Lördagen åkte Jerry och jobbade sen åkte vi till pappaför att fixa hans dator. Det blev lunch hos honom och sen hem och fixa o trixa lite. På kvällen gick vi hem till Jerrys arbetskollega för Planka. MUMMA Säger jag bara. Planka är jäkligt gott även om det är sjukt mycket mat. Sen vid åtta snåret gick vi hem till sos igen för att titta på melodifestivalen. Tanken var att vis kulle dra neråt mot stan efteråt för jag skulle träffa en  vän som jag inte sett på länge. Men tydligen blev jag lite dissad där och de blev inte av. Jonas begav sig hemåt efter tolv och jag och Jerry somnade direkt i sängen efter det.
Hade helt enkelt en trevlig kväll.

Söndagen sov vi länge, för länge. TAnken var att åka til pappa och hjälpa honom med hans tak men det blev inte så. Han verkade inte riktigt orka att göra någonting me det. Då ringde ja min sys och frågade om hon ville följa med ut på en promenad men nej de ville hon inte göra. De ville till IKEA och jag ivlle te Claes Ohlsson så vi åkte allihopa i deras nya bil till Helsingborg. JGA är ganska imponerad att vi fick in alla dessa saker i deras bil. Med barnvagna, barnstolar och 4 vuxna människor. Menmen det går om man bara vill.

Nej nu är det måndag igen, jag sitter på arbetsdatorn och bloggar för vi har inte en ända besökare just nu. De har varit lite folk här men de har redan gått hem. Jag har hoppas på en hyfsat lugn kväll då vi är en man kort.

Jag ska snart gå bort till gymet som ligger här (24 seven) och köpa mig ett träningskort. Jag känner mig väldigt motiverad till att börja träna nu. Jag känner att jag måste ta tagi saker o ting och jag tror verkligen jag kommer att lyckas. Kanske inte direk gå ner i vikt direkt men att bara ta mig dit och träna en timme är tillräckligt för mig nu i början. Mitt första mål kommer att vara 2 gånger i veckan i 2 månader. Sen täntke jag sätta upp ett nytt mål som ät 3 gånger i veckan i 2 måndader. Osvosv. Sen kommer jag helt klart att ha vikt mål på det hela som jag kommer att skriva om i en annan blogg.

Funderar faktiskt på att byat blogg så som min sysyter har gjort. För jag tycker pointblog är mycket bättre vet inte riktigt varför men jag tycker det. Jag har redan flyttat över skapandebloggen dit för att de går mycket snabbare att ladda upp bilder där.

Nej nu har jag skrivit tillräckligt mycket här inne och jag ska fixa lite i lokalen innan jag beger mig bort till gymet!

Ha en bra kväll och vecka allesammans!

Kram

Kommentarer
Postat av: Clinen

Jag tyckte den bloggen var jobbig. Jag kunde inte prenumerera på din pointblogg för då kommer en massa inlägg från alla andra möjliga folk :S /Clinen

2009-03-16 @ 20:10:50
URL: http://clinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0