Idag..

idag har jag varit och tränat, där va inte alls så mycket folk som jag misstänkte det skulle vara en lördag förmiddag. Dock försov vi oss ltie granne men det gjorde ingenting. Tränade i cirkus en timme idag. En halvtimme på löpbandet där jag gick 10 minuter, joggade 5, gick 10 ja ni förstår... Sen stod jag på crossen i ca en kvart och sen "avtrappning" med en halvliggande cykel i lugnt tempo och till slut strething såklart. Jerry var under tiden och simmade vilket fick mig lit mer motiverad att gå dig för då hade ag ingen att komma hem till utan va jag klar tidigare så va ja ändå tvungen att vänta på honom för han hae bilen...

Sen när vi kom hem gjorde vi hemagjord pizza med makrill, annanas och lite ost. Sen slumrade vi i soffan ett tag... :)

Nu har jag gjort mgi iordning för 25 års festen ikväll och jerry håller på. Jag tänkte inte göra något åt temat som är bollywood....

Nej ha de bra allesammans!!

kram

Kommentarer
Postat av: Clinen

Du är utmanad i min viktblogg! Kram /Clinen

2009-03-30 @ 13:15:17
URL: http://clinen.blogg.se/viktresan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0